Algemene vragen
Het minimum aantal en het maximum aantal deelnemers verschilt per lezing. Bij grote aantallen deelnemers kan het zo zijn dat de locatie gewijzigd wordt. Uiteraard wordt u hiervan bijtijds op de hoogte gesteld.
Indien het functioneel is voor een lezing wordt aangegeven met welke literatuur u zich zou kunnen voorbereiden op een lezing. Dit is uiteraard niet verplicht.
U kunt zich via deze link aanmelden voor de e-mail nieuwsbrief.
Inschrijven
U kunt zich inschrijven via de website. Het is helaas niet mogelijk om telefonisch in te schrijven. Klik in het menu op de lezing waarvoor u zich wilt inschrijven en vervolgens op ‘bestellen’.
Nadat u uw inschrijving via de website heeft afgerond ontvangt u een bevestigingsmail met een overzicht van uw gegevens. Na ontvangst van de bevestiging is de inschrijving definitief. Deze bevestiging is tevens uw bewijs van inschrijving en uw toegangsbewijs.
- Wanneer u een ticket bestelt, ontvangt u van ons een bevestiging per mail. Een week voorafgaand aan de presentatie/het optreden ontvangt u van ons de unieke link om deel te nemen aan het online programma via Zoom.
- Zoom werkt het beste als u van te voren het programma downloadt via deze link. U hoeft geen account te hebben bij Zoom.
- Het bijwonen van de lezing kan op uw eigen computer, laptop of tablet. U heeft alleen een goede internetverbinding en geluid nodig. Tijdens de lezing ziet u de eventuele afbeeldingen die u anders in de zaal zou zien.
- U volgt de lezing live en kunt deze daarna niet terugkijken.
Op de site kunt u zien of er nog plaats is voor een lezing. Staat er niets vermeld, dan kunt u zich gewoon inschrijven middels de knop ‘bestellen’. Is de lezing vol, dan staat er ‘Wachtlijst’. U kunt zich op de wachtlijst plaatsen door op deze knop te drukken en uw contactgegevens achter te laten.
Als er geen plaats meer vrij is, kunt u zich op de wachtlijst plaatsen. Komt er een plaats vrij of wordt er een extra lezing georganiseerd, dan nemen wij contact met u op.
Bij plaatsing op de wachtlijst hoeft u het inschrijfgeld nog niet te betalen.
Uiterlijk 2 weken voor de lezing is bekend of deze doorgang zal vinden. Dit kunt u terugvinden op onze website.
De bevestiging van uw bewijs van betaling is uw bewijs van deelname. Ca. twee weken voor aanvang van de lezing ontvangt u per email eventuele nadere informatie en een toegangsbewijs.
Informeer het secretariaat via een e-mail ( lezingen@piedaterrereizen.nl).
U krijgt per mail een link van ons die u kunt gebruiken om deel te nemen aan het online programma. Check a.u.b. eerst uw spambox voordat u contact met ons opneemt. Dit kan via contact@piedaterrelezingen.nl of 020-30 800 80.
Het annuleren van een inschrijving voor een lezing is niet mogelijk. Restitutie van het inschrijfgeld kan helaas niet plaatsvinden. Wel kunt u in uw plaats iemand anders naar de lezing laten gaan met uw toegangsbewijs.
Indien Pied à Terre iets wijzigt aan het programma, de datum, de spreker of de vorm dan kunt u uw geld retour krijgen indien u hierom vraagt.
Betaling
Betaling bij Pied à Terre Lezingen is online mogelijk via iDeal.
Nee, bij plaatsing op de wachtlijst hoeft u nog niet te betalen.
Veelgestelde vragen
In deze sectie beantwoorden we veelgestelde vragen over de lezingen, het boekingsproces etc.
Staat uw vraag er niet tussen: bel ons dan op 020-3080080, of stuur een bericht naar contact@piedaterrelezingen.nl of vul het contactformulier in.